A blog with recipes and sharings about homemade food, healthy cooking, food science and microgreens

10.2.20

金羅漢果雪梨蘋果湯 Monk fruit soup with pear and apple


有冇試過用金羅漢果煲湯或焗水呢?真係好清甜滋潤,這款湯酸酸甜甜好好飲,非常推价。

靚嘅羅漢果多來自廣西高海拔地帶,如桂林市永福縣。傳統深色羅漢果經中高温做脱水烘乾。而金羅漢則用較低温處理以減少營養流失。不過當中以低温真空技術保留更多顏色營養。我認為這技術即是freeze drying。



材料:
金羅漢果 中size 1個
蘋果 2個
梨 3個
乾百合 少量
南北杏 適量
無花果 2粒

做法:
1. 全部材料放入煲,加水煲約小時即成。

Tips:
金羅漢果多以真空獨立包裝出售,羅漢果以低溫脱水處理。若預計使用,建議2天前撕開包裝,讓羅漢果吸收空氣水份。這樣較容易分開及不會在破開時粉碎。


0 comments:

Post a Comment