A blog with recipes and sharings about homemade food, healthy cooking, food science and microgreens

10.2.20

Homemade lime curd



自己做的Lemon curd/lime curd真係超好味,口感滑滑,比街買到的少甜,少蛋味,多多鮮果汁的清新。選用大隻泰國有機青檸,台灣或澳洲的較理想。做好的Lime curd可於聖誕開party用,配餅,麵包,甚至做lime curd tart,非常好吃。

杰度,酸度隨個人喜歡,一般雪完會再杰些。做tart就不宜煮太杰。

隔水煮,開始的時候要小火,之後要控制火力,如果唔係就好易變炒蛋架啦






材料 (約400ml)
青檸 160ml (稍有酸度,怕酸減至150ml)
牛油 100g 切粒 (不想食出牛油味,減至80g)
蔗糖 100g
蛋 3隻,另加蛋黄 1隻
青檸皮 1茶匙 (後落)

做法:
1. 混合青檸汁連少少青檸肉,牛油,糖,蛋。全部先攪匀。
2. 放上煲,煲放蒸架及水,滾水不要接觸兜底。以小火,不停攪拌至牛油,糖溶解(注意,這個時候最易變炒蛋,必須攪住)。此時可試味,再調節甜酸度。
3. 稍微提升火力,單方向繼續攪拌,若發現邊位起粒粒或太快轉杰,立即轉細一度火。同時拎起個兜,涼一陣才放返上煲,繼續攪。
4. 直至攪到適當厚度,下青檸皮。取出離火,再攪多一陣。
5. 注入已煲過,沒有水的玻璃樽,放涼入雪櫃冷藏,可存放一星期。




0 comments:

Post a Comment